GROUPAUTO International este cea mai mare rețea internațională de distribuție a pieselor de schimb și servicilor de deservire a autoturismelor, camioanelor și a vehiculelor comerciale.Reprezentanții rețelei se gasesc în 37 de țări din întreaga lume.
GROUPAUTO International a început activitatea sa în 1990, iar astăzi cuprinde circa 1.500 de companii de distributie, precum și aproximativ 6.000 de stații independente de Deservire tehnica.
Din 1 ianuarie 2013 in rîndurile Groupauto International s-a mai adăugat încă o țară membră. La aceasta rețea internaționala s-a alaturat și Republica Moldova.Locomotiva aderarii Republicii Moldova la GROUPAUTO International a fost companiea AUTO MALL, devenind,astfel, primul membru al Asociației Groupauto Moldova.
Aliniindu-se la GROUPAUTO International, Republica Moldova a făcut un pas important spre crearea unui mediu optim pentru dezvoltarea unei piețe civilizate de comercializare a pieselor de schimb pentru automobile, întrucât grupul acordă o mare importanță pentru calitatea produselor și a serviciilor.
Punctul forte al grupului este întotdeauna mai mare decât suma forțelor membrilor, din care acesta este compus.
Dezvoltarea produselor și serviciilor auto pe piața Republicii Moldova, prin introducerea unor modele de business deja existente,bazate pe experiența GROUPAUTO International.
GROUPAUTO Moldova este conductorul valorilor GROUPAUTO Internațional, care și-a dovedit eficacitatea pe piața internațională de automobile datorită calitații și standardelor înalte de deservire.
EUROGARAGE –este un concept care unește stațiile independente de deservire tehnica intr-o rețea cu principii comune și standarte inalte de deservire si reparații auto.
– Abordare individuală și atenție fiecărui client;
– Un nivel ridicat de pregătire tehnică a personalului;
– Tehnologie modernă de reparații, cu utilizarea instrumentelor și echipamentelor speciale;
– O gamă largă de piese de schimb – de la cei mai scumpi producatori și pina la bine cunoscutele branduri mai disponibile care vor satisface și cei mai exigenți clienți.
– Suport unic de marketing și dezvoltare a unor campanii de marketing specifice;
– Formatarea externa și interna a statiei de deservire tehnica;
– Programe de instruire și formare a personalului;
– Acces la instrumente speciale și informații tehnice.
– Plasarea noutatilor despre participant pe site și activitatea constantă în promovarea rețelei în Social Media.
EUROPARTS –este un concept proiectat pentru a integra și unifica magazinele de vânzare a pieselor auto într-o rețea cu principii comune și standarde ridicate de deservire a clienților.
– Suport unic de marketing și dezvoltare a unor campanii de marketing specifice;
– Formatarea externa și interna unicala a magazinului;
– Programe de instruire și formare a personalului;
– Plasarea noutatilor despre participant pe site și activitatea constantă în promovarea rețelei în Social Media.
Top Truck – este un concept care unește stațiile independente de deservire tehnica pentru autocamioane, intr-o rețea cu principii comune și standarte inalte de deservire tehnica si reparații auto.
– Abordare individuală și atenție fiecărui client;
– Un nivel ridicat de pregătire tehnică a personalului;
– Tehnologia modernă de reparații, cu utilizarea instrumentelor și echipamentelor speciale;
– O gamă largă de piese de schimb – de la cei mai scumpi producatori și pina la bine cunoscutele branduri mai disponibile care vor satisface și cei mai exigenți clienți.
– Suport unic de marketing și dezvoltare a unor campanii de marketing specifice;
– Formatarea externa și interna a statiei de deservire tehnica;
– Programe de instruire și formare a personalului;
– Acces la instrumente speciale și informații tehnice.
– Plasarea noutatilor despre participant pe site și activitatea constantă în promovarea rețelei în Social Media.